onsdag 20 juni 2012

Besök och sex veckor i dag..

I dag fick Dino besök av sin nya Matte igen och han fick lite leksaker, som han sen tar med sig hem, som då luktar från hans syskon mamma och kusiner....
En matskål han kommer känna igen mm.

Sen på eftermiddagen, var det äntligen dags för min brorsdotter att komma, hon brukar alltid vara med och pyssla med valparna, men denna sommar har hon olyckligt brutit sin arm, så det blev inte förens i dag och då var det bara tre valpar som orkade vara vakna, så vi har redan bestämt en ny dag för ett riktigt valpbus/mys för henne...

Helge har blivit en självständig kille...

Pondus,Bartista,Dino och Harry

Mums-Mums

Resten av gänget ligger här...

De tre vakna, Harry,Sunny och Laban

Sötaste valpar och sötaste brors dottern...

Smakar lite försiktigt och luktar på gipset på armen...
I dag blir det inga sex veckor kort, utan vi ska bli friserade inför nästa veckas fotografering, som vi då kommer bli jätte söta på...

Trevlig Midsommar...

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder, härligt med sommar, barn och alla valparna. Känns så rätt.

    SvaraRadera
  2. Vi på North Bend20 juni 2012 kl. 13:13

    Absolut!! Jag börjar bli till åren men glömmer aldrig alla underbara dagar med min farbrors Pointervalpar (han födde upp)
    här på North Bend. Paradis för en ung flicka. Har allt sedan dess en kärlek för Pointrar som aldrig kommer gå bort. En dag skall jag ha en Pointer igen. Min första hund var en Pointer och på så vis känns det som om cirkeln slutes.

    SvaraRadera